TravelMaMa 小故事❘唔怕遲
senior travel

travelmama

蜜蜜遊

TravelMaMa 蜜蜜遊 不嬲都打正旗號做後生仔生意,但出奇地,我地個服務竟然吸引左呢一班我地唔敢諗嘅客人。前一排腦細親自落場幫4位70歲後的花樣姐姐搞日本自由行(去到日本仲日日搵住佢地報平安),以為係一個紀錄,點知最神奇嘅事仲有後續。

我地出現左第一位正宗九十歲後嘅老友記幫襯我地自由行去韓國,我必須講,佢係一位健步如飛嘅九十歲客人。

有時候,我地都會有老友記搵我地報郵輪,自由行真係好少見,通常講講下都係想跟番團。呢個情況好常見,就算我阿媽都係鍾意車上車落。因此,呢位客人真係好特別,佢本身係隔離睇左一大輪韓國資料,但佢話人地唔信佢要自由行,一直夾佢去跟團,於是佢行過隔離(即係我地)再問,因為我地似乎冇團呢個選擇。

呢位老友記去韓國嘅功課,真係有數十頁,個手字仲好靚,地方資料充足,仲有基本韓文發音。平時我要做內部旅行字典,以為自己好勁;但係,見到呢本真正大師級自家制旅行天書,簡直要搵個地方埋左自己。