About Us

旅行社 , 香港旅行社 , travelmama , 蜜蜜遊 , 關於我們

關於我們 Travel MaMa 蜜蜜遊 只係一間香港人開嘅旅行社,呢度唔大,正宗係小貓七八隻,因此我地只可以好專心咁做好一兩件小事,希望每一位幫襯過嘅客人都感受到我地嘅努力。我地當然知道你係可以有其他選擇嘅,因此多謝你相信並支持小店!創立MaMa,一直是抱著理想與初衷去面對工作時間超長,每日不斷地改善流程和系統,就只因為有股超乎現實的執著伴隨著喜悅,推動我們毫不疲累地向前走。我知道,MaMa不會成為大品牌,反正沒有這種條件,但願我們能一直向著比較有性格的小品牌目標前進。

關於我們

travelmama , 蜜蜜遊 , travel agency , travel agent , 香港旅行社 , 自由行套票 , Unit 2101-V02, 21/F Gala Place, 56 Dundas Street, Mongkok, Kowloon, Hong Kong

About Us , 旅行社 , 香港旅行社 , travelmama , 蜜蜜遊 , 關於我們
Who We Are?

創辦於2015年的 Travel MaMa 蜜蜜遊,我地係一間本地嘅OTA(Online Travel Agent)。因此你隨時可以係唔同國家嘅旅遊網站,都搵到出自我地手筆嘅旅遊產品。當中我地最重要嘅合作夥伴包括有 TripAdvisor©, Miki Travel, Destination DMC, Gloucester Luk Kwok, Tickitto, CityLine。

Travel MaMa was founded in 2015, is a Hong Kong OTA (Online Travel Agent). We connect our products and service with numerous global travel partners like TripAdvisor©, Miki Travel, Destination DMC, Gloucester Luk Kwok, Tickitto, CityLine. There is no easier way to look for us through many of the above channels!

What We Do?

利申,Travel MaMa 蜜蜜遊 只係一間香港人開嘅旅行社,呢度唔大,正宗係小貓七八隻,因此我地只可以好專心咁做好一兩件小事,希望每一位幫襯過嘅客人都感受到我地嘅努力。我地當然知道你係可以有其他選擇嘅,因此多謝你相信並支持小店!

We started our business from scratch with our own hands. We don’t usually dream but when we dream, we dream BIG with the belief to strive and excel. Providing the best service in the industry ever? We dare not say that. However, we give 100% devotion to every customer and deliver our best service that we can offer. And yes, that is where our pride lies.

How Travel MaMa Work?

讓我們言歸正傳,創立MaMa,一直是抱著理想與初衷去面對工作時間超長,每日不斷地改善流程和系統,就只因為有股超乎現實的執著伴隨著喜悅,推動我們毫不疲累地向前走。我知道,MaMa不會成為大品牌,反正沒有這種條件,但願我們能一直向著比較有性格的小品牌目標前進。縱然每天幾乎沉浸在某一件產品上十幾個小時,早就沒有了Work-life balance這種美事。但我一直相信,只要找到屬於自己的領域,其實都可以好好享受 Life 和 Work 無法分開的世界。

If you can understand English only, sorry🤣.

感謝你找到我們,你一定很有心才會找到這個網頁,希望你知道,這是一份一直被追著跑的工作。團隊不大,但實力非凡,約70%著重在庶務行政的工作,業務繁忙卻充滿生活樂趣,時常會突發奇想,舉辦一些天馬行空的活動。再平凡的小事,透過作者天馬行空的想像之後,都會變成一篇篇鮮活有趣的故事。

感謝您拜訪 Travel MaMa 蜜蜜遊 ,假使世界原來不像你預期,又或者想搵我哋傾傾? 歡迎用以下方法,我們將會與您聯絡。

旺角登打士街56號家樂坊21樓01室V02
2527 8801